Pewnie nie raz zastanawialiście się co podarować komuś na prezent. Rzeczywiście czasem trudno jest trafić w gusta naszych partnerów czy też kogoś z rodziny, dlatego ja zawsze słucham co chcieliby dostać, a gdy nic nie mówią to najzwyczajniej w świecie obdarowywuję ich prezentem od serca bądź czymś dzięki czemu będą mogli wrócić do wspomnień.


U mnie w rodzinie i zapewne nie tylko u mnie, można znaleźć ogromną ilość albumów ze zdjęciami, dzięki którym mogę wrócić myślami do danego miejsca i sytuacji nawet o 20 lat. Moi dziadkowie bardzo lubili uwieczniać te najpiękniejsze chwile, głównie po to, aby kiedyś wrócić do tych wspomnień. O tyle ile uwiecznianie chwil pozostało z nami wszystkimi do teraz, wydaje mi się, że wywoływanie fotografii i przechowywanie ich w albumach już nie jest tak popularnym zjawiskiem jak kiedyś. Cieszy mnie jednak, że możemy znaleźć różne alternatywy wywoływania zdjęć, np. fotopuzzle.

Puzzle z własnym zdjęciem lub z osobą, której chce wręczyć upominek są moim zdaniem jednym z najlepszych pomysłów na prezent. Wydaje mi się, że nie będzie to dla tej osoby tylko powrót do wspomnień, ale także coś co wywoła w nim radość - a przecież o to chodzi, gdy komuś coś podarowujemy. Ponadto jest to dodatkowo wspaniała zabawa dla osób, które uwielbiają układać puzzle, a także okazja do ćwiczenia swojego umysłu. Warto też zwrócić uwagę na to, że to właśnie spersonalizowane prezenty mówią o naszym zaangażowaniu i uczuciu do danej osoby.

źródło: puzzle4u.pl

Fotopuzzle są również świetnym pomysłem na spędzenie czasu z rodziną, w gronie znajomych czy też na wielogodzinną zabawę z dziećmi. Dzięki nim rozwiniemy naszą wyobraźnię przestrzenną, zdolności manualne, a także wyćwiczymy pamięć.

Oczywiście nie musimy ograniczać się tylko do tego, abyśmy to my z daną osobą znaleźli się na fotopuzzlach. Genialnym pomysłem będzie także obraz z puzzli powiązany z zainteresowaniami osoby, której chcemy go wręczyć. Może być to motocykl, gdy ktoś się nimi interesuje, a może ktoś z Twoich bliskich tańczy balet i dobrym pomysłem będą puzzle z baletnicą? Pomysłów jest naprawdę wiele, więc wystarczy, że pozwolimy sobie na trochę kreatywności i postawimy na oryginalność, która spowoduje, że osobie, której wręczymy ten prezent opadnie szczęka:).