Zapewne większość z Was nie wie, że jestem kobietą, która jest zaręczona. Właściwie za niedługo mija już rok, ale nie jestem z tych osób, które uważają, że ślub należy planować od razu po dniu zaręczyn albo i jeszcze w tym samym. Zdecydowanie wolę rozplanować sobie wszystko powoli i w dość dłuższym odstępie czasu, tym bardziej, że nigdy nie jestem do końca pewna tego jak chcę, aby coś wyglądało, a jak wiadomo ślub i wesele dla każdej kobiety ma być dniem idealnym i dopiętym na ostatni guzik.



źródło: pl.pinterest.com

Od kiedy pamiętam, zawsze marzyłam o tym, aby moje wesele wyglądało inaczej niż wszystkie tradycyjne w Polsce. Jednym z nich było, aby całe przedsięwzięcie odbyło się w plenerze i najlepiej pod namiotem imprezowym. Oglądając różne filmiki w internecie najczęściej na zagranicznych kanałach, właśnie tak zorganizowana uroczystość najbardziej mi się podobała. Zaletą takich namiotów z pewnością jest to, że samodzielnie możemy dostosowywać kształty i wygląd oraz styl dekoracji, ale także to, że nie musimy się martwić o to, że duża ilość gości byłaby problemem.

Z uwagi na fakt, iż cały czas nie odchodzę od tego pomysłu powoli zaczęłam rozglądać się za takimi namiotami i natknęłam się na firmę DAS COMPANY, która w swojej ofercie ma także namioty magazynowe, wystawowe, handlowe czy też garażowe.

Prawdę mówiąc, gdy tylko doczytałam, że namiot imprezowy stanowi idealną ochronę cateringu oraz zaproszonych gości podczas wesela, jeszcze bardziej stwierdziłam, że będzie to naprawdę dobry pomysł, aby właśnie swoje wesele wyprawić pod takim namiotem.