Każdy z nas codziennie robi jakieś zakupy, jednego dnia mniejsze innego większe. Głównie udajemy się do sklepów, ale z dnia na dzień co raz większa ilość osób decyduje się na formę dzięki, której nie musi wychodzić z domu - czyli zakupy przez internet. Osobiście zdecydowanie wolę usiąść do komputera i skorzystać z wygody jaką daje mi internet, tym bardziej, że jestem jedną z nielicznych kobiet, która zakupów stacjonarnie nie lubi robić, głównie dlatego, że jest w sklepach dużo ludzi i nie lubię się między nimi przepychać i godzinami stać w kolejce.

Wracając do zakupów przez internet... czy myśleliście kiedyś nad tym, aby robić zakupy i jednocześnie na tym zarobić? Jeżeli tak to idealnym na to sposobem jest Cashback, czyli zwrot za zakupy w danych sklepie internetowym, który możemy otrzymać rejestrując się na serwisie, który taki zwrot nam oferuje, a jest nim między innymi platforma Tipli.pl


Tipli jest serwisem oferującym najwyższy w Polsce cashback. Wystarczy założyć darmowe konto, następnie na stronie wybrać sklep, w którym chcesz zrobić zakupy (na stronie Tipli.pl!), a później kupować. Za każdy zakup w jednym ze sklepów, które są dostępne w ofercie otrzymasz część pieniędzy z powrotem na swoje konto.

Na platformie jest sporo marek odzieżowych i drogerii internetowych, np. E-zebra.pl. Znajdziemy tam również kultowe Allegro, jak również Aliexpress, ale nie zabraknie też sklepów komputerowych czy też operatorów komórkowych. Jeśli więc lubisz tak jak ja, głównie przez internet zamawiać kosmetyki w drogeriach internetowych, a jak to czasem bywa nie da się sobie odmówić jakiejś perełki to warto skorzystać z takiej okazji i założyć własne konto, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy.


No ok, wszystko ładnie pięknie, ale co to jest ten cashback?! Spokojnie, już tłumaczę.

Cashback to najprościej mówiąc zwrot pieniędzy. Zwrot, który wpłacisz na swoje konto bankowe za każde zamówienie, które zrealizujesz. Możesz to uznać jako spóźniona zniżka za zrobione zakupy. Jeżeli nadal nie do końca jest to zrozumiałe, to przedstawię Wam to w praktyce.

Znalazłam w swoim ulubionym sklepie koszulkę, którą już dawno chciałam zakupić. Weszłam więc na stronę Tipli, odszukałam sklep z widoczną 10% zniżką oraz baner z napisem "Przejdź do sklepu" - oczywiście kliknęłam w baner i znalazłam się na odpowiedniej stronie. Tam zamówiłam swoją koszulkę, tradycyjnie tak jak zawsze. Po złożeniu zamówienia otrzymałam powiadomienie, iż zwrot pieniędzy został zarejestrowany. Tym oto sposobem otrzymałam 10% zwrotu gotówki, która odpowiadała kwocie za zakupioną bluzkę.

Na stronie Tipli znajdziemy również kupony rabatowe i promocje, dzięki którym możemy zaoszczędzić jeszcze bardziej. Co też ważne, to program oferuje nam także inne sposoby zbierania pieniędzy. Są to między innymi różnego rodzaju bonusy, np. za pierwszy zakup lub polecenie nowego uczestnika programu i premie. Za każdą osobę, która zarejestruje się na stronie, Tipli daje 25 zł. Bonus można wypłacić po uzbieraniu 20 zł potwierdzonego zwrotu cashback.