Odkąd pamiętam, zawsze mówiłam głośno o tym, że kiedy ukończę 18 rok życia zacznę zarabiać sama na siebie, ale także poszerzać swoją wiedzę poprzez kursy o tematyce, która przyda mi się w przyszłości. Nie będę ukrywać, że naukę skończyłam dość szybko -  właśnie na rzecz pracy, aczkolwiek ostatnio odnalazłam trochę inne priorytety w życiu i postanowiłam, iż znów zacznę się kształcić - tak samo, jak zaczęłam myśleć o tym kilka lat temu. Wiadomo, na naukę nigdy nie jest za późno, ale w moim przypadku lepiej zacząć coś wcześniej, by później nie żałować. Z racji tego, iż zazwyczaj nie mam zbyt dużo czasu, aby poświęcić go na naukę stacjonarnie, zadecydowałam, iż znajdę coś, co pozwoli mi dokształcać się o każdej porze, a mianowicie kursy e-learningowe, które proponuje m.in. Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu.


Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu jest placówką działającą od 2015 roku, która oferuje kursy e-learningowe (online), umożliwiające zdobycie nowych umiejętności w prosty i wygodny sposób.

W ich ofercie znajduje się obecnie 50 kursów w kategoriach takich jak:
- kursy stanowiskowe, np. Specjalista ds Marketingu
- media i komunikacja
- kursy hobbystyczne
- zdrowie, dieta, uroda
i wiele, wiele innych, z których z pewnością również w dalszym okresie skorzystam.

Kurs, na który zdecydowałam się od razu to kurs wizażu, dzięki któremu zdobędę wiedzę i umiejętności z zakresu analizy kolorystycznej, dostosowania makijażu do poszczególnych typów urody, znajomości podstawowych kształtów twarzy i ich odpowiedniej korekcie, makijażu i regulacji brwi, aplikacji sztucznych rzęs czy też stylizacji paznokci.

Osobiście zdecydowałam się na ich ofertę, ponieważ mają bardzo duże korzyści dla klientów. Przede wszystkim zaoszczędzenie czasu, które jest dla mnie bardzo ważne oraz pieniędzy, kursy bez wychodzenia z domu, ale także zaświadczenie MEN i dyplom po ukończeniu kursu (możliwość uzyskania w języku obcym).